Programa

Konferencijos programa PDF

 

Penktadienis, lapkričio 24 d.

 

9.00–9.20 – Registracija  (SRK II - 101) 

 

Sveikinimo žodis

 

9.30–10.30-Plenarinis posėdis  (SRK II - 102)

Pirmininkės: prof. dr. Jolita Šliogerienė, doc. dr.  R. Vladarskienė

 

Daiva Vaišnienė, Lietuvos edukologijos universitetas

ELIPS – viešojo administravimo kalbų idėja Europai

 

Nijolė Burkšaitienė, Mykolo Romerio universitetas

Developing Creativity in Higher Education: Students‘ Expectations

 

10.30–11.00  - Kavos pertraukėlė (SRK II - 101)

 

11.00–15.00-Lietuvių kalbos sekcija  (SRK II - 106) 

Pirmininkė: doc. dr.  R. Vladarskienė

1. Vilija Ragaišienė, Valstybinė lietuvių kalbos komisija

Mokslo kalbos tyrimas. Rezultatai ir išvados

2. Skaistė Volungevičienė, Vilniaus universitetas

Humanitarinių ir technologijos mokslų studentų darbų fraziškumas

3. Angelika Petrėtienė, Jolita Grašienė, Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija

Bendrųjų kompetencijų ugdymas dėstant specialybės kalbą

4. Lina Bačiūnaitė-Lužinienė, Eduardas Malevičius, Aleksandro Stulginskio universitetas 

Specialybės kalbos studentų viešojo kalbėjimo iššūkiai ir problemos: nuo kalbos rengimo iki kalbėjimo

5. Regina Žukienė, Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Globalizacijos poveikis magistrantų požiūriui į svetimžodžių ir jų atitikmenų vartojimą akademiniame diskurse 

12.3013.30 Pietūs  

6. Lina Rutkienė, Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Dūrinių semantinės-sintaksinės tipologijos problematika

7. Palmira Zemlevičiūtė, Lietuvių kalbos institutas

Tarptautiniai dėmenys kompiuterijos terminijoje

8. Rasuolė Vladarskienė, Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Profesiniai svetimžodžiai: formos ir reikšmės problemos 

9. Aušra Žemienė, Vilniaus Gedimino technikos universitetas 

Dalykinis rašymas: efektyvumo aspektas

15.00Diskusijos

 

11.00–15.00-Užsienio kalbų sekcija (SRK II - 102)

Pirmininkas:  Robert Leščinskij 

1. Rūta Petkutė, Talino universitetas

The Competence-Based Education Scheme – A Progressive Reform or a Challenge for a Free Intellectual Inquiry in Universities?

2. Robert Leščinskij, Evelina Jaleniauskienė, Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Kauno technologijos universitetas

Students‘ Reflections on Collaborative Tasks in ESP Courses

3. Marjan Masoodi,  Mykolo Romerio universitetas

The regulation of cognition in fostering metacognitive awareness

4. Radostina Stojanova, Ekonomikos universitetas, Varna, Bulgarija

The zoomorphic code of the culture in the Bulgarian, Russian and Lithuanian 

figurative comparisons (on a material of comparisons with the names of domestic animals)

5. Nijolia Buinovskaja, Goethe-Institut

Vokiečių kalbos padėtis Lietuvoje

12.3013.30 Pietūs

6. Ksenija Banuševičienė, Lietuvos edukologijos universitetas

Anglicizmų klasifikacijas prancūzų ir lietuvių kalbose: gretinamoji apžvalga

7. Lina Česnulevičienė, Lietuvos edukologijos universitetas

Priežastinis ryšys būdvardžiu išreikštoje apozicijoje prancūzų kalboje

8. Vida Čepulkauskienė, Kauno kolegija

Užsienio kalbų mokėjimas – profesinės karjeros garantas

9. Liudmila Dulksnienė, Sigutė Stankevičienė, 

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, Aleksandro Stulginskio universitetas

Užsienio kalbos mokymosi, integruojant meno elementus, tyrimas LSMU ir ASU: studentų požiūris

15.00Diskusijos